wiosenny sex w parku

By 07:39 , , ,



Nareszcie robi się ciepło. Nie mogę się doczekać prawdziwej wiosny, ale nie jest już tak źle. Zaczynamy wiosenny sezon na spacery, wycieczki rowerowe i ostry seks w plenerze. Ja najbardziej lubię to ostatnie. Gdy robi się ciepło nie mogę sobie odmówić spaceru w słoneczku i małej zabawy z moim ukochanym mężczyzną. Ruch i aktywny tryb życia to podstawa. Ostatnio jest cudownie na dworze, zakładam więc obcisłą spódniczkę, rozpinaną bluzkę i pończochy do ulubionych fioletowych czółenek . Po drodze biorę szybko cienki płaszczyk, i idę z Misiem na spacerek. Chodzimy w mniej uczęszczane miejsca, lecz zdarza się, że ktoś przechodzi, w trakcie gdy moje Kochanie zabawia się ze mną. Znaleźliśmy milutkie miejsce z ławeczką, za kolumną drzew. Misiek usiadł na ławce, a ja na nim okrakiem. Gdy tylko się usadowiłam na jego kolankach, rozpiął mi bluzkę i zaczął pieścić piersi. Uwielbiam namiętne pocałunki, podczas których drażni mi sutki. Od razu robię się mokra. Jak już wcześniej pisałam, nie zakładam bielizny, zwłaszcza jak jestem z Misiem. Czuję jak moje soczki spływają mi po udach, a moje Kochanie nurkuje paluszkami prosto w moją napaloną szparkę. Marzę, by zerżnął mnie na tej ławce od razu. Gdy już prawie dochodzę, zdejmuje mnie z siebie i rozpina rozporek. Biorę jego nabrzmiałego kutasa do buzi. Wiem jak bardzo lubi gdy biorę go głęboko do gardła. Jestem taka podniecona, a to rozpala mnie jeszcze bardziej. Uwielbiam lizać i ssać Jego pałkę. Lubię to robić bardzo powoli i stopniowo nabierać tępa, aż mój Misiaczek jęczy z rozkoszy, łapie mnie za włosy i nadziewa głębiej na swoją pałkę. Czuję jak moja cipka robi się coraz bardziej mokra, znów zaczyna delikatnie pulsować błagając o więcej. Masuję ja jedną ręką  Misiek wyjmuje mi pałkę z ust i odwraca tyłem do siebie. Opieram się rękoma o ławkę, i w jednej chwili czuję jak wchodzi w moją mokrą cipkę. Przytrzymuję mocniej deskę i jęczę cichutko, kiedy Jego kutas coraz mocniej rozpycha moją ciasną szparkę. Robi się tak gorąco, a ja jęczę coraz głośniej. Cudownie jest czuć te mocne pchnięcia w cipce. jestem tak rozpalona, że dochodzę momentalnie. Mój Kochany nie zwalnia tępa, co sprawia że moja szparka pulsuje jeszcze bardziej. Przechodzimy na ławkę. Teraz ja go ujeżdżam. Lubię wplatać palce w jego włosy i całować, gdy na nim jeżdżę. Mój tyłeczek faluje na Jego kutasie. Wiem że już jest cały mokry od moich soczków, bardzo mnie to kręci. Dochodzę zaraz po tym, jak wypełnia mnie cieplutką spermą, która wypływa z mojej cipki i spływa po udach kiedy z Niego schodzę. Znów zaczynam lizać jego pałkę, wysysam każdą kropelkę Jego sperm, którą tak lubię. Uwielbiam smak mojego faceta. Wracamy do domu spacerując, a moje uda kleją się od nasienia. Miło jest spędzać razem ciepłe popołudnia, zwłaszcza jak są tak namiętne.


You Might Also Like

0 komentarze