PO RAZ PIERWSZY SZCZERZE O SWOIM ŻYCIU EROTYCZNYM.

By 07:07

Nigdy wcześniej tego nie robiłam, nie opowiadałam nikomu o swoim życiu erotycznym, ale stwierdziłam, że to chyba dobry moment. Mam 25 lat i całkiem spore doświadczenie w tej dziedzinie. Chwalić się czy nie? W miejscu takim jak to, zdecydowanie się chwalić. No ale po kolei. Mam na imię Magda, wiele podróżuje, a co za tym idzie poznaję nowych ludzi, co bywa niesamowicie inspirujące w wielu kontekstach. Postanowiłam założyć tego bloga z wielu powodów, po pierwsze czuję potrzebę opowiedzieć światu o tym co przeżyłam, a przecież nie pójdę do sąsiadki na kawkę i nie opowiem jej o numerku na jej balkonie. Po drugie zauważyłam, że taka forma spowiedzi jest ostatnio niesamowicie modna, a ja jako "paryżanka" muszę być modna, a po trzecie i najważniejsze pisanie tych opowieści jest niesamowicie podniecające, mam nadzieje, że czytanie również będzie. Mogę wrócić w wiele miejsc, do wielu osób, wielu sytuacji, które chciałabym przeżyć raz jeszcze. Dzięki spisywaniu tego poniekąd przeżywam to na nowo.


You Might Also Like

0 komentarze