ostre lesbijki

By 12:16 , , ,

Było późne popołudnie na dworze panował półmrok jest styczeń nowy rok a wspomnienia ze starego jeszcze siedzą mi w głowie za dużo wspomnień musiałam wyjść na spacer szłam ulica bez celu z milionem myśli w głowie.
Rozmyślając o moim związku z partnerem który w ogóle nie spełnia moich oczekiwań pragnę czegoś innego pragnę tej miłości pasji pożądania. Idąc tak droga i rozmyślając o moim życiu natknęłam się na pobliski pub weszłam do środka pomyślałam sobie ze jedno piwo mi nie za szkodzi a na zewnątrz było naprawdę zimno musiałam się ogrzać.
Podeszłam do baru zamówiłam sobie Piwo moje ulubione. W pubie było parę osób muzyka lecia w tle podeszłam do stolika był akurat dla dwóch osób usiadłam przy nim i sączyłam piwo. Po krótki czasie zorientowałam się ze w pubie są same kobiety gdzie ja weszłam pomyślałam. Czy tak trudno znaleźć kochająca oddana osobę która mnie zrozumie rozmydlam. Po chwili podeszła do mnie dziewczyna długie nogi bląd włosy o niebieskich oczach w czarnej sukience, ładna pomyślałam. Zapytała się czy może się do siąść kiwnęłam głowa po czym usiadła na wprost mnie Ewa przedstawiła mi się. Obserwuje Cię od dłuższej chwili i stwierdziłam ze warto podejść do Ciebie bo strasznie zamyślona jesteś. Powiedziała.
Zaczęliśmy rozmawiać otworzyłam się przed nią bardzo szybko zaczęłam opowiadać o moim nie udanym związku z mężczyzną o problemach z pracą wydawało mi się ze mnie rozumie. Powiedziała mi ze jest Lesbijka ze to klub dla kobiet takich wyjątkowych. Zatkało mnie aczkolwiek bardziej zainspirowało. Wypiłam 3 piwa w głowie zaczęła szumieć mi muzyka z głośników Ewa zaprosiła mnie do tańca nie odmówiłam byłam ciekawa jak to jest z kobietą.
Leciał wolny utwór tańczyłam blisko niej czułam unoszący się zapach jej perfum chwyciła mnie za biodra przyciągnęła do siebie czułam jej oddech na szyi podobało mi się to. Nagle odwróciła mnie plecami do siebie i przyciągnęła tak ze czułam jej piersi na plecach. Chwyciła mnie za biodra delikatnie schodząc dłońmi w dół miałam na sobie przezroczysta bluzeczkę i legginsy czułam jej dotyk rąk na swoich udach lekko rozchyliłam nogi zapraszając jej dłonie w tańcu do Swojej myszki. piwo robiło swoje lekko kręciło mi się w głowie ale czułam te podniecenie z chwili na chwile rosło. Od wróciłam się twarzą do niej szepleni jej do ucha zabierz mnie stąd .
Chwyciła mnie za rękę wyszliśmy na zewnątrz zamówiła taksówkę wsiadłam z nią nie wiedziałam gdzie jadę. Nie czułam strachu to było pożądanie ciekawość chciałam poczuć jak smakuje kobieta. Pojechaliśmy do jej mieszkania stanęłam w progu nagle chciałam uciec panika strach sama nie wiem. Widziała to w moich oczach zapytała się ”pierwszy raz ” odpowiedziałam. Tak.
Nie bój się – szepnęła mi do ucha
Zaprowadziła mnie do sypialni widziałam duże łóżko z różowa satynowa pościelą. Położyła mnie na łóżku zaczęła rozbierać byłam już w samej bieliźnie szybko ściągnęła z siebie sukienkę usiadła na mnie i pocałowała mnie w usta zesztywniałam.
Chwyciła mnie dłońmi za policzki czułam jej ciepłe delikatne dłonie zamknęłam oczy poczułam jej usta na swoich delikatnie musnęła mnie nimi.
Zaczęła całować mnie powoli, powoli wsunęła język w moje usta odwzajemniłam pocałunek zaczęłyśmy się całować bardo namiętnie z pożądaniem byłam już rozgrzana czułam jak moja muszelka nabrzmiałą.
Sciągnęła ze mnie stanik patrzała przez chwile na moje piersi sutki mi sterczały z podniecenia, chwyciła je zębami zadrżałam. Zaczęła się bawić moimi piersiami jak by to były małe piłki do tenisa. Położyła mnie na plecach po czym wstała i podeszła do szafki nocnej. Wróciła z wielkim sterczącym dildem przerażona zapytałam co to jest.
Odpowiedziała – to Ci da prawdziwa rozkosz.
Położyła się na mnie zaczęła całować szyję jednocześnie rozchylając mi nogi byłam rozgrzana mokra pragnęłam jej. Delikatnie wsunęła się we mnie pewnym ruchem. Zaczęła się posuwać we mnie podniecenie rosło to uczucie te dildo tego potrzebowałam uciec od rzeczywistości sex z nieznajoma. Uniosła moje uda zaczęła szybciej się we mnie wbijać stękałam z rozkoszy. Rozkoszy która daje mi kobieta. Wiedziałam że zaraz dojdę ze będzie kres ze ogarnie mnie dziki orgazm. Nie pozwoliła mi dojść wyszła ze mnie spojrzałam na nią pytający wzrokiem.
– będziesz szczytować we mnie odpowiedziała. Położyłam się wygodnie na plecach zamknęłam oczy. Poczułam jej język na mojej łechtaczce zaczęła mnie lizać wiercić językiem w mojej dziurce jak wiertlem jej język był szybki sprawny boże jak ona to robi pomyślałam. Szczytowałam w niej dostałam jeden po drugim orgazm. Bardzo silny dreszcz przeszedł przez całe ciało wydalam z siebie jęki rozkoszy. Byłam spełniona wypełniona ta rozkoszą. Obudził mnie nad ranem mój telefon szara rzeczywistość. Leżałam naga w jej sypialni jej nie było zostawiła list ”poczekaj na mnie nie długo wrócę …” tego ranka nie wróciłam do domu czekałam na nią chciałam więcej…








You Might Also Like

0 komentarze